Intervjuansvarig för vardera värld

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag tänkte att vi kunde dela upp ansvaret mellan oss så kanske vi kan få ut en intervju i veckan i varje fall.
Anonyma kaninen/Abelelev 012 får ansvar över V10 och V11 och även de världar som öppnar i framtiden.
Jag tar ansvar över V1 och Teamet.
Jag har frågat Abel om han vill ta Speedspelarna och V2 så ska vi se om vi kan hitta folk till världarna där emellan.
Är ni intreserade av att lägga upp en intervju så skriv en och posta den så ska vi se om jag kan godkänna den.
Jag lovar att läsa den direkt jag går in i forumet och vill ni ha hjälp med historian så fixar jag det också om ni skriver ett PM till mig.
-Vendetta- tar V5 och V7
 
Senast redigerad av en moderator:

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Skulle nog kunna ta en eller två världar om folk vill. Har väl rätt goda kunskaper i det svenska språket..
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Du hade helt klart varit en bra representant för vårt egna lilla team, vilka världar skulle du vilja ta?

Eftersom att jag spelar på v5 så är väl den rätt självklar, har kontakter överallt där. Sedan kan jag väl ta v7? En aktiv och rolig värld, så får jag själv välja tar jag gärna de två :)
 

DeletedUser

Guest
Eftersom att jag spelar på v5 så är väl den rätt självklar, har kontakter överallt där. Sedan kan jag väl ta v7? En aktiv och rolig värld, så får jag själv välja tar jag gärna de två :)

Dom är dina om du levererar lite smakprov ;)
Välj nån att intervjua och gör en intervju så vi får se vad du går för :)
 

DeletedUser

Guest
skulle kunna tänka mig att göra interjuver i v.3, men jag har ett handikapp på att skriva "historier " :eek:
men folket känner till mej på ett eller annat sätt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nog för att jag kan skriva historier men jag snurrar inte utanför V10 som redan var upptaget :awsm:
 

DeletedUser

Guest
skulle kunna tänka mig att göra interjuver i v.3, men jag har ett handikapp på att skriva "historier " :eek:
men folket känner till mej på ett eller annat sätt :rolleyes:

Låter kanonbra, du skickar bara historierna till mig så skriver jag en historia.

Nog för att jag kan skriva historier men jag snurrar inte utanför V10 som redan var upptaget :awsm:

Jag röstar för att Oljish tar hand om V10! :awsm:

Vad sägs om ett sammarbete mellan honom och Abelelev 012? Ni kan ju snacka om det tillsammans.
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Har inget emot att han får någon värld att ta hand om. Men att sätta honom på alla framtida världar är väl lite att ta i? Värld 15 sen så ska han ha hand om 6 världar? Njae. Tycker det är bättre att för varje värld så tar man det separat. Han kanske tar det, en annan spelare kanske tar det. Men det borde bestämmas när det är dax för den världen, inte tidigare.
 

Abel Elev 012

Member
Reaktionspoäng
0
Risling kan ha skrivit det tillfäligt olijenus sätter jag som första repporter på v10 då:)



Sen så är jag nog mer mogen en många av er som tror att åldern är allt det är bara att äldre kan sitta med dator på lektionerna elller vara arbetslösa medan jag får sitta och sova i bänken
 

DeletedUser

Guest
Hella10 du kan se dig om på månen efter att bli ansvarig över nån värld, då jag inte har rättigheterna att dela ut straffpoäng till folk har jag skickat in en liten ticket om din otrevliga ton som jag hoppas ska få effekt.
Vem jag sedan har förtroende för är den som gjort sig förtjänt av det. Visar det sig att det kommer en stjärna på att skriva här på V11 så tänker jag inte hindra personen i fråga att skriva en intervju med nån på V11.
Jag har fullt förtroende för Abel elev 012 då han faktiskt är väldigt produktiv. Jag gav honom en egen quizfråga på TW-Träffen vilket han förtjänat och han får tills vidare ansvar över de världar som öppnar i framtiden.
Har du nått att klaga på där får du hemskt gärna skicka ett PM om det så klarar vid det den vägen.
Nu sätter vi . för den diskussionen ^^
 

DeletedUser

Guest
Om Dios Del Sol och Hella10 vill vara så vänliga och ta sitt gnabb nån annanstans så gör det är ni snälla.
Rensat bort hela skiten ur den här tråden.
Var tvungen att radera bådas inlägg även om du mest försvarade dig Dios. Hella10 vill jag helst slippa se några påhopp från i framtiden.
 

henken

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag hoppar gärna in på v1 om inte du vill ha den kvar MrR :awsm:
Om så är fallet kan jag ta v6 :) :) :)
 

DeletedUser

Guest
Om Dios Del Sol och Hella10 vill vara så vänliga och ta sitt gnabb nån annanstans så gör det är ni snälla.
Rensat bort hela skiten ur den här tråden.
Var tvungen att radera bådas inlägg även om du mest försvarade dig Dios. Hella10 vill jag helst slippa se några påhopp från i framtiden.

Sry haren, men ibland så tar frustrationen över. :p
 

DeletedUser

Guest
Jag rekommenderar unge herr Dios som reporter, om man nu kan göra på det viset också :)
Tänkte jag kunde klämma in det när jag ändå var här ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp