Chaos tror sej få ner Ecalos på knäna ??

Kommer Chaos att få ner Ecalos på knäna ??


  • Totalt antal röstare
    125

DeletedUser

Guest
Nordmanna familjen kunde krossa er när som helst..

Men problemet var att de hade en bunt med svikare..

För övrigt så ser jag er i Ecalos som en hel bunt med flyktingläger.
 

DeletedUser

Guest
Nordmanna familjen kunde krossa er när som helst..

Men problemet var att de hade en bunt med svikare..

För övrigt så ser jag er i Ecalos som en hel bunt med flyktingläger.

Det var därför Nordmännen besegrade Ecalos! :D

Hur kan man vara en hel bunt med flyktingläger? Antingen är det ett flyktingläger, eller en bunt med flyktingar. Kul resonemang annars. Stämmer in på 95% av oss. Bara jag som inte är det! :)

Vi är inte döda än....


Vi har fortfarande NoD's själ i oss ..


Natt och Dag lever ..

I allra högsta grad lever NoD.

18 ~NoD~ 1.178.335 1.178.335 1 1.178.335 120 9.819
 

D4rkestsoul

New Member
Reaktionspoäng
0
Ingen från ÖL är flykting och den som påstår det får gärna lägga fram sina argument för det så ja kan skratta lite på dom! :)
 

DeletedUser

Guest
Det med en bunt flyktingläger syftar jag på att ni är 300 stammar i en och fullt med flyktingar.

Bl.a

ÖL

-=AT=-
 

D4rkestsoul

New Member
Reaktionspoäng
0
Flydde? När vi gick ihop med ecalos hade vi mer än 1000 byar + mot chaos i kriget.

Även när vi hade gått med våra allierade så fortsatte vi gamla ÖLare att kötta dom (och vi håller fortfarande på).
Alla jag någonsin har petat på i chaos har lagt sig ner o självdött, det är ingen stam man "flyr" från det är en stam man inte ser som ngt annat än en enda stor farm.

Men det är såklart från min synvinkel, du har helt rätt i o ha en egen världsbild även om den berättar mer om den sten du befunnit dig under det senaste året än om själva världen.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Lite roligt att du skriver att vi från AT är flyktingar då även chaos ville ha med oss då vi låg i krig mot dom men då vi samtidigt fick inbjudan från ecalos så var det inte ett svårt val ;P
 

DeletedUser

Guest
Nordmanna familjen kunde krossa er när som helst..

Men problemet var att de hade en bunt med svikare..

För övrigt så ser jag er i Ecalos som en hel bunt med flyktingläger.

KUNDE DE ?????

Undrar varför de inte lyckades efter alla offensiver de körde. Jag var jävligt utsatt flera ggr, men märkte snabbt att de hade inte hade de som behövdes för att klara uppgiften helt enkelt. När henke fick en offensiv på sej från oss la han ner o skyllde på ditt o datt, en del fortsatte kämpa på i nordmännen men ångvälten var alldeles för stor för dem o de hade kvittat om henke stannat eller inte. Utgången hade blitt den samma.....utplånade !

Sorry men ditt resonemang håller inte !!
 

DeletedUser

Guest
För övrigt så ser jag er i Ecalos som en hel bunt med flyktingläger.


Då tycker jag att du ska gå in på tw stats o kolla hur många stambyten spelarna i ecalos har o jämför det me dej själv samt våra fiende stammar så tror jag nog att du ändrar uppfattning snabbt.

Skrämmande att folk kan kräka av sej vad som helst utan att kolla fakta först !!
 

DeletedUser

Guest
Stambyte i ecalos = 159
Stambyte i DB = 795


haha

undrar vem som är flyktingstam ????? (hahahaha)
 
Topp