~5~ ute på vilda vägar igen!

DeletedUser

Guest
Då var det dags igen ~5~ är ute på vilda vägar igen och söker mål. AIE var en lätt match, de upplöstes efter 1
månad och gjorde en ny stam. "USA" så vi planerade ett nytt krig. Målet var -WW- som nu mergat med USA men som
sagt Klassiker är det folket gillar bäst om jag minns rätt? ;) Tyvär kan vi inte planera om vårt arbeté igenom
världen och därför finns det ingen återvändo. Även vi i ~5~ gillar klassiker, så vi blev bara glada när vi såg
att USA hade gått om oss. Vi har gjort det förut och vi kommer att göra det igen, ~5~ startar härmed krig emot USA,
Vi hoppas även på att få fina grattulationspm (specielt Wargo) när vi vunnit! =D
 

DeletedUser

Guest
lycka till.
Ska bli ett nöje att mätta mina krafter mot er igen :)
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Lycka till forna stamkompisar i ~5~, ni vet var jag finns om förstärkning krävs :awsm:

Vill även önska USA lycka till, de kan behöva det :p
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: ~5~
Players:

Side 2:
Tribes: USA
Players:

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 416
Sida 2: 93
Skillnad: 323

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9
Sida 2: 0
Skillnad: 9

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 3,676,771
Sida 2: 573,943
Skillnad: 3,102,828

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 84,813
Sida 2: 0
Skillnad: 84,813

image.php



Vi leder =D
 

Renato85

Member
Reaktionspoäng
0
Och? =P jag tror att du var ganska medveten om att du stod på tur.. ;) fast jag tror nog att dem här siffrorna kommer att fortsätta i den här riktningen. vi är samspelta och grymma spelare ni är inte sammspelta och Inte lika grymma.. ;) fast ni har ju dubbelt så mycke poäng... så vi får väl se hur det går.. =)
 

Renato85

Member
Reaktionspoäng
0
Då är det väl dags att flyktingförklara chiggen som gått över till -DK-. sorry chiggen man kan inte fly från oss. specielt inte när man hotar våra medlämmar... ;)
 

DeletedUser

Guest
Den här Chiggen verkar vara stor i orden men liten på jorden :eek: Tog det bara 24h innan han la sig?
 

DeletedUser

Guest
Den här Chiggen verkar vara stor i orden men liten på jorden :eek: Tog det bara 24h innan han la sig?

Hade tänkt flytta tidigare men det tog ett tag att organisera det hela.
Sedan om du flyktingförklarar mig eller inte ger jag blanka fan i då en i deras stam aldrig kommer att ha min respekt då man går och ljuger inför andra.
 

DeletedUser

Guest
Bryr mig inte direkt om du är flykting lr inte... Du är ju inte den ända på V4 iaf :awsm:
 

DeletedUser

Guest
korvish vill ni starta krig mot oss med??
för mig gärna för att ni inte slutar med att attackera chiggen
vi hade redan bestämt detta innan kriget.

men om du vill ha krig , så ska du få krig :D
 

DeletedUser

Guest
korvish vill ni starta krig mot oss med??
för mig gärna för att ni inte slutar med att attackera chiggen
vi hade redan bestämt detta innan kriget.

men om du vill ha krig , så ska du få krig :D
vi ska lugna ner oss.
Det bästa för båda stammarna vore en diplomatisk lösning.

Fast det vore nog bäst för er eftersom att det inte bara är USA och vi som är nära på att kriga mot er.

(kan räkna tre till som är bra sugna på att fylla på korvförråden;) )
 

DeletedUser

Guest
Det är bäst för -DK- att skaffa IAP. De där stora stygga fuskarna i Ecalos är på väg mot dem.
 
Topp