NoD går ut i krig

DeletedUser

Guest
Snacka inte massa bull chiggis, anfall istället!!! Det är mkt snack o lite verkstad från alla på V4, faktum är att vi inte tajmar ett skit nästa längre, vi slänger iväg adels lite på måfå och rensen med, ni har INGET att komma med längre.

Så mindre snack n00b o mer anfall.

KIIEWI TA DET LUGNT!
ta 10 djupa andetag sedan be Chaos om ursäkt nu!
 

DeletedUser

Guest
Hmm, man lackar ur lite på massa snack när ingen gör något mer än att backa bak, det är svårare att adla barbarer och det ger mer njutning :) , jaja kanske får man ett anfall eller två på sig snart, fick iofs 573 fejks -.-, märkligt om man tror att det skulle få stopp på ångvälten.

Ursäkt, pff
 

DeletedUser

Guest
Hmm, man lackar ur lite på massa snack när ingen gör något mer än att backa bak, det är svårare att adla barbarer och det ger mer njutning :) , jaja kanske får man ett anfall eller två på sig snart, fick iofs 573 fejks -.-, märkligt om man tror att det skulle få stopp på ångvälten.

Ursäkt, pff

Utav vem då?
emperador eller?
 

DeletedUser

Guest
Nä inte den gode emp, finns andra som finner lycka i att skicka massor med fejks men inte ett enda rens, nästa gång kanske det dyker upp lite rens med o inte bara fejks, om det blir fler gånger.
 

DeletedUser

Guest
Jag är säkert V5 största noob anfallen som du tjatar om kanske kommer imorn. jag är besviken på att jag har tappat Lite ofensiv kraft. Men jag lovar att det kommer att kommaanfall men kamske inte på dig
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Jag är säkert V5 största noob anfallen som du tjatar om kanske kommer imorn. jag är besviken på att jag har tappat Lite ofensiv kraft. Men jag lovar att det kommer att kommaanfall men kamske inte på dig

Nej de skickar du mot mig som du lovat hoppas jag :) Ser fram emot dina inkommande Chiggen, banga inte nu när du är så nära målet ;)
 

DeletedUser

Guest
Kenta
Vi förklarar härmed Ecalos krig! Och önskar dem lycka till .


bump. :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
ja vi alla sluta typ samtidigt... så inaktiv stam :) så det skrek inaktiviet om den :) jag satt på wyern nu står kontot och bara väntar på att bli tomt på byar
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
Bra fråga vilka nyckelspelare vi har. Den enda jag kan se är väl Mawerick, och han har då fan inte slutat och kommer inte göra heller.
 

DeletedUser

Guest
ja vi alla sluta typ samtidigt... så inaktiv stam :) så det skrek inaktiviet om den :) jag satt på wyern nu står kontot och bara väntar på att bli tomt på byar

Wyern har ju tappat byar sjukt länge. Sen =Ä= tiden. Så det kontot har hela tiden väntat på att bli "tomt på byar". Du gjorde inget bra jobb och var definitivt ingen nyckelspelare :eek:

Kärlek till NoD för deras fina kartor och att spelarna hela tiden byter stam och skapar "Aktiva elitstammar". <3
 

DeletedUser

Guest
haha jag tog över kontot när det var som mest utsatt.. jag kan inget mera än att säga att det gick fan inte att rädda kontot.. kontot var i en ända stor röra. hmm utsatt hela tiden. och nyckelspelare kanske man inte kan säga..
 

Antish

Member
Reaktionspoäng
0
Bra fråga vilka nyckelspelare vi har. Den enda jag kan se är väl Mawerick, och han har då fan inte slutat och kommer inte göra heller.


Fuzzball (originalet), Pool, kenta28 men minst och inte minst våran kära Wimmel.
ja, sedan sluta Antish då blev allt tråkgit.

Men ja Mawerick, är jävlig grym, och en väldig bra stamledare men noD blev tråkigt när alla dom gamla noDs lirarna la av.
Jäkla Ecalos svin!" allt är erat fel att dom la ner! :)
 

DeletedUser

Guest
Om de var era nyckelspelare så är det inte konstigt att NoD inte kunde hålla jämna steg med Ecalos. Era nyckelspelare kunde kanske hålla jämna steg ett tag, men inte någon längre tid.

För alltid
Nyckelspelarna i NoD: 241
Ecalos: 959
Skillnad: 718

Senaste 3 månaderna
Nyckelspelarna i NoD: 115
Ecalos: 687
Skillnad: 572

Då är inte Pool inräknad.

Med reservation i satsen då byarna som bytats kan ha varit från och till inaktiva lirare.
 

DeletedUser

Guest
inte konstigt ecalos leder nu förtiden när hela gänget är inaktiva
 
Topp