Självuppdaterande Kartor

DeletedUser

Guest
ni skulle allt villa ha den va? bara att skicka ett gäng rens och adel så kanske den blir er till slut

Bryr oss inte ett dugg. Skulle vi velat ha den, så skulle den redan varit i vår ägo. Har inte ens nämnts eller märkts (i Ecalos och av mig) att vi inte längre hade 100% i k35, innan han kommenterade det i tråden. Du verkar bry dig mer om vi ska eller inte ska äga 100% i k35, då du tog byn, och sen döpte den till "Mitt i skiten!". Ska speja den bara för skojs skull, ska se hur mycket deff du har där.
 

DeletedUser

Guest
Ofta att JAWS äger antalet tagna byar det senaste dygnet. :eek: När återuppstod dem? :confused:
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Får jag fråga varför det är en stor cirkel i mitten där det inte finns några byar? har funderat på det ganska länge nu:D
 

DeletedUser

Guest
Känns som om det var länge sedan den här världen började gå mot blått. Keep up the good work nu Ecalos gänget.
 

DeletedUser

Guest
anton, vilket konto spelar du på? Eller för att vara mer exakt - Vilket konto vill du ha min off på?
 

DeletedUser

Guest
Jag sa inte länge till.
Jag ska adla tillbaka den kontinenten ;)

jo men att säga inte länge till nu när jag har över 3 mille i en kontinent som jag hade knappt nått i när kriget startade känns lite försent.

Ni hade kunnat slakta skiten ur ÖL när vi gick all in på er om ni bara hade vetat hur man samarbetar.
 

dalapeter

Member
Reaktionspoäng
0
jo men att säga inte länge till nu när jag har över 3 mille i en kontinent som jag hade knappt nått i när kriget startade känns lite försent.

Ni hade kunnat slakta skiten ur ÖL när vi gick all in på er om ni bara hade vetat hur man samarbetar.
Hur skulle det gått till Nalle?

För att kunna samarbeta hade de ju först behövt lära sig HUR man spelar :awsm:
 
Topp