King of 2009

Vem är KUNG av v2?


  • Totalt antal röstare
    165

Supergoof

Medlem
Reaktionspoäng
0
FÖRTYDLIGANDE. NI HAR ALLA 4 RÖSTER ATT LÄGGA PÅ KATEGORIERNA NEDAN.
HAR NI NÅGON SOM NI TYCKER BESITTER BÅDE T.EX ANFALL OCH KING SÅ KAN NI TYVÄRR BARA GE PERSONEN EN RÖST. VILL NI STÖTTA SPELAREN KAN NI DÅ T.EX STRUNTA I ATT UTNÄMNA NÅGON I DEN KATEGORIN

Vi har 4 kategorier

1. King of all
2. bästa anfallare
3. bästa försvarare
3 bästa adlare



om vi är besvikna över att inte vara med på listan så är det helt enkelt för att era namn inte nämts som kandidater..
Egentligen hade jag velat göra om denna omröstningen en gång till men jag tror ni kommer få fnatt på mig..
Tror ja skiter i de o gör de ändå.
Det blir inte riktigt bra såhär
 
Senast ändrad:

Supergoof

Medlem
Reaktionspoäng
0
ni kan rösta på alla tror jag men vi rötar på max 4 st. kan rösta på färre om vi vill.
sen hoppas ja att moddarna kan trixa med kandidaterna.
detta e skoj.
kör på.
 

DeletedUser

Guest
Jag röstar på Beaver.

har lyckats med ca 230 barbarbyar varav flera med 38-200 poängare (mina favoriter).
och har med sina storslagna bedrifter lyckats skrapa ihop hårresande 32 mille OBa
 

DeletedUser

Guest
Jag röstar på Beaver.

har lyckats med ca 230 barbarbyar varav flera med 38-200 poängare (mina favoriter).
och har med sina storslagna bedrifter lyckats skrapa ihop hårresande 32 mille OBa

Du hittar nog ingen på v2 som tagit fler krigsbyar än mig. ;) 32 mille OBa rankar mig 4:a på OBA-listan. Tack för att du försöker i alla fall :) hahah
 

DeletedUser

Guest
GeneralP fick min röst, han är grym när han vill (har tiden) och har varit med och tagit fram några riktigt vassa attackplaner som hjälpt gjort så att vi kunnat slå ut många stammar på den här världen.
 

DeletedUser

Guest
Du hittar nog ingen på v2 som tagit fler krigsbyar än mig. ;) 32 mille OBa rankar mig 4:a på OBA-listan. Tack för att du försöker i alla fall :) hahah

Glömde nämna att du tagit några hundra krigsbyar av TCO också, (förstod nu var du hade fått så otroligt mycket OBa). bra jobbat




Ps 30p barbarbyar är fortsättningsvis mina favoriter ;)
 

karagara

Member
Reaktionspoäng
0
Finns många som man kan rösta på,men man får välja bara en och då väljer Beaver,har själv upplevt vad han är kapabel till både på fältet och på "kontoret"
 

DeletedUser

Guest
NEMEN det går ju inte att rösta på abel, vad besviken jag är :O

haha, sirbrobeck, utan tvekan att du får min röst =)
 

DeletedUser

Guest
Finns många som man kan rösta på,men man får välja bara en och då väljer Beaver,har själv upplevt vad han är kapabel till både på fältet och på "kontoret"

Vi var väll inte de allra bästa vänner när du var på "andra sidan" men som de som spelar i TCO vet så gör jag allt för stammen och det som är bäst för TCO, nomineringar om vem som är bäst etc det är alltid sekundärt, samma sak med 100poängs-barbarer ;)

Började spela det här spelet för över 2 år sedan, med 1 mål - att vinna.

Kan tänka mig att jag får 0-röster från spelare utanför TCO och det är väll inte mer än rätt ;)
 

Supergoof

Medlem
Reaktionspoäng
0
Jag röstar på Beaver.

har lyckats med ca 230 barbarbyar varav flera med 38-200 poängare (mina favoriter).
och har med sina storslagna bedrifter lyckats skrapa ihop hårresande 32 mille OBa

Han har dessutom lett SIN stam till total dominans i en riktigt tuff värld. Hur gick det för dig på v2? Har inte sett dig i krokarna på ett tag? Du tröttnade väl antagligen och insåg att du hellre ville vara me dina irl polare (som du har), det e ju ändå töntigt med tw.
 

DeletedUser

Guest
Jag vill egentligen vara ännu mer besvärlig och avnominera mig själv :rolleyes:

Det blir ingen som helst rättvisa i det här, det kommer snarare visa vem som har flest kompisar än vem som har mest respekt i de olika delarna av spelet.

Beavers små lekkamrater från V4 röstar uppenbarligen för att inte Beaver ska vinna. Någon annan förklaring än driften att förstöra omröstningen lär ju inte finnas när de lagt sina röster på en spelare som inte bara är borta från V2, utan dessutom varit borta merparten av 2009. Jag har svårt att se mig bedöma någons skicklighet i spelet genom personens agerande i forumet, eller hur många poäng eller antal barbarbyar någon plockat enligt twstats. Det säger väldigt lite, på V2 är man till exempel tvingad att plocka barbarer för att ha chans att hålla sina kluster rena. Dessutom får man ibland tyvärr ta löjligt små byar för att det är strategiskt riktigt i en långsiktig plan om man vill expandera.

Men eftersom jag då av nåt skumt skäl är nominerad till "Kung", är det okej att jag raggar röster på det faktum att jag råkar vara just kvinna då, medan de andra stackarna inte är det? Puta med munnen, fladdra med ögonfransarna och försöka se läcker ut i cam? Ha! Jag kan lova en massa saker jag inte har en tanke på att hålla också, bara ni röstar på mig, så jag blir... kung?

Politik och propaganda i sin vackraste form :D

PS. Jag vill inte va kung. Eller drottning. Det räcker att jag vet att jag är bäst. På en massa annat än TW...
 

DeletedUser

Guest
Beaver killen som kommer med tomma hot på v4 haha vilket skämt. Beaver= henrik338? ni tycker båda att ni är bäst fast har ni bevisat det någon gång? NEJ! sluta komma med tomma hot och fixa ett konto på v4 så får vi väl se då! Om inte så kan du krypa tillbaka till din hålla du kom ifrån!
 

DeletedUser

Guest
Han har dessutom lett SIN stam till total dominans i en riktigt tuff värld. Hur gick det för dig på v2? Har inte sett dig i krokarna på ett tag? Du tröttnade väl antagligen och insåg att du hellre ville vara me dina irl polare (som du har), det e ju ändå töntigt med tw.

tror inte du vet vem det är du pratar med va? Killen är en legend!
 

DeletedUser

Guest
Svårt att välja faktiskt.

Men kung av v2 tycker jag är SirB. Hans otroliga förmåga på forumet (vilken förmåga det är får ni gissa ;)) tycker jag gör honom älskvärd! Bara det gör honom till en av de som ska vara i finrummet på v2. Sen kombinerat med hans skicklighet ig gör honom med lätthet till kungen av v2.

Heja heja heja!
 
Topp