Vassaste spelaren i kriget

DeletedUser

Guest
kan inte hålla med här men men....hade ni inte läst i vårat forum genom er spion så hade det iaf vart a fair game dock ser ni var deff o sådant behövs, lätt o då mata på extra...men men jag är inte bitter

Bara för att ni är en dålig stam och era medlemmar mer än villigt ger ut info :p Tvivlar starkt på att ni skulle sagt nej om ni skulle fått insyn i Ecalos forum, Chaos sa iaf inte nej när jag "spionerade" åt Chaos på Ecalos.

Dock tycker jag inte ni skall påstå att "allierade" rensar åt Wimmel. Möjligtvis är det hans stamfränder, och vad är fel med det?

De inaktiva i Ecalos är de som rensar alla byar, eller hur?

Jag menade att hon (eftersom att det var en hon och inte en han) satsar alldeles för mycket på det defensiva för att kunna räknas som en riktigt bra spelare i mina ögon, vilket sänkte betyget. Hade inte varit sådan om Wimmel ibland rensade sina egna byar, men när 95% eller fler är rensade av andra så tycker jag att det är lite fel. Vart tar Wimmels eget off vägen? Inte skickar hon det på någon annan.

Och visst är det allierade, är ju för fan Chaos och andra småstammar också, inte bara NoD.
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
Vilka är dom inaktiva i Ecalos? Om du nu häver ur dig att de är någon inaktiv som rensar åt den stammen så måste väl ändå de vara regelbrott lr något sådant? Så är de inaktiva som rensar och andra sedan adlar så kan de ju vara bra om ni kollar upp de isf.

Men har du fel på den saken och ni kontaktar admis via TICKET systemet så slår de bara värre för er (iaf som jag förstått de tidigare)

Nej jag spelar inte på v4, men alltid skoj att kolla vad ni skriver här.

Med "de inaktiva" menade jag förstås de som är minst aktiva.
De kastar helt enkelt ut alla sina off byar på oss, och rensar åt resterande, Inget fel med det, har jag aldrig påstått, vad jag egentligen ville säga var att det inte är något fel med att Stamfränder rensar byar åt varandra.

Kan inte se någon mening med att du skall komma hit bara för att märka ord.
 

DeletedUser

Guest
Bara för att ni är en dålig stam och era medlemmar mer än villigt ger ut info :p Tvivlar starkt på att ni skulle sagt nej om ni skulle fått insyn i Ecalos forum, Chaos sa iaf inte nej när jag "spionerade" åt Chaos på Ecalos.



.

vi är inte intresserade o spionera,, o vi har tackat nej.....
 

DeletedUser

Guest
Vassast just nu??
Öumm vad ska jag säga ingen i Ecalos är ens varm.
Har haft typ 100 inkomande av Nallen men det är det ända så han får bli fastast i Ecalos.

Overall är det ändå Sargan som har tagit mest byar av mig.

Grattis!
 

DeletedUser

Guest
Vassast just nu??
Öumm vad ska jag säga ingen i Ecalos är ens varm.
Har haft typ 100 inkomande av Nallen men det är det ända så han får bli fastast i Ecalos.

Overall är det ändå Sargan som har tagit mest byar av mig.

Grattis!

Senaste 3 månaderna (vet inte hur länge kriget pågått):

Ecalos: 130
Chiggen: 5
Skillnad: 125

Att du just nu inte får incs kan det bero på att du inte är något hot eller att du ligger för långt bort (inte för alla, men för vissa), och därför anfaller ingen dig. T.ex. så ser jag en inaktiv Carl De Gothia som ett bra mycket större hot än dig. Sen har jag också väldigt långt till dig :(
 

DeletedUser

Guest
Senaste 3 månaderna (vet inte hur länge kriget pågått):

Ecalos: 130
Chiggen: 5
Skillnad: 125

Att du just nu inte får incs kan det bero på att du inte är något hot eller att du ligger för långt bort (inte för alla, men för vissa), och därför anfaller ingen dig. T.ex. så ser jag en inaktiv Carl De Gothia som ett bra mycket större hot än dig. Sen har jag också väldigt långt till dig :(

Det är nog därför du inte får några incs.
Men jag kan kolla sedan jag hade ordnat upp konto och deffat fronten, fått upp muren.
Ska kolla om jag har det nedskrivet så kan jag lägga upp en statistik som är bättre.
Kommer inte ligga + men inte långt därifrån.
 

DeletedUser

Guest
Har ni i Chaos tappat hela ledningen eller då ni verkar oförmögna till något organiserat?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Har ni i Chaos tappat hela ledningen eller då ni verkar oförmögna till något organiserat?

Kanske, kanske inte.
Varför ska vi säga det?
Så länge i har roligt så tror jag inte vi kommer att åka på för mycket stryk :)

Ahhh han kanske har rätt!?! VAD SKA JAG GÖRA!!??
 

DeletedUser

Guest
lessen att behöva säga detta...men försent för det.

Va är det?
Än har vi ingen panik.
Ni förstår bara inte att JAG bara leker med er, snart kommer JAG att vakna och då blir det inte roligt :awsm:
Ska till och med döpa om byarna för att bevisa att ni har väckt något ni inte kan kontrollera:D
 

DeletedUser

Guest
Va är det?
Än har vi ingen panik.
Ni förstår bara inte att JAG bara leker med er, snart kommer JAG att vakna och då blir det inte roligt :awsm:
Ska till och med döpa om byarna för att bevisa att ni har väckt något ni inte kan kontrollera:D

Kul att ni inte har förlorat förmågan att vara ironiska iaf :)
 

DeletedUser

Guest
Va är det?
Än har vi ingen panik.
Ni förstår bara inte att JAG bara leker med er, snart kommer JAG att vakna och då blir det inte roligt :awsm:
Ska till och med döpa om byarna för att bevisa att ni har väckt något ni inte kan kontrollera:D

vi väntar fortfarande.............
 
Topp