Jul-uppehåll

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Abel Elev 012

Member
Reaktionspoäng
0
dom har ju redan pyntat

vhde9x.jpg
 

DeletedUser

Guest
Vi kommer att ha en fred, oavsett om det gillas eller ej. Det har vi haft i alla år och nu, 3e gången gillt ska det bli en tradition!

Datum+tid kommer snart att presenteras!


Friden innebär att man inte kan attackera, det är allt som blockeras.

Inget annat.
 

DeletedUser

Guest
...om någon väljer TW före Kalle Anka då kommer jag...!

BanButton2.gif

Du vet väl om att om du inte blockar alla funktioner så kommer folk fortfarande att sitta vid datorn för att uppgradera muren osv? Du kommer få trycka på den knappen en massa gånger... :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Men för fan blockera helt och hållet isåfall. Varför skydda spelare så de kan bygga upp mur och trupper? JÄVLA HELVETES SKIT.

Sämsta jävla skiten någonsin. För fan skärp er och ha inge fred eller stäng TW helt så det varken kan byggas byggnader eller trupper.

Vi måste annars ha fred på födelsedagar också.


Det finns KÖ, använd KÖ istället de som inte har lite tid per dag att gå in.
 

DeletedUser

Guest
Skönt med uppehåll under julen! :)

Hade hellre sett att inget kunde göras. Men hellre en julfred där man kan bygga än ingen alls.

Heja heja heja! :p
 

DeletedUser

Guest
Det är lika för alla. Så hur kan du se det som att man skyddar spelare. Du har samma chans som alla andra att bygga upp trupper och byar under den här tiden så vad finns det att bråka om?

Själv tycker jag det är vettigt för det finns även mycket vuxet folk här som spelar som har familj och barn etc etc.. Alla är inte finniga tonåringar som inte har nåt annat för sig ändå! Ladda för julmys med Anna Anka istället ;)
 

DeletedUser

Guest
Det är lika för alla. Så hur kan du se det som att man skyddar spelare. Du har samma chans som alla andra att bygga upp trupper och byar under den här tiden så vad finns det att bråka om?

Själv tycker jag det är vettigt för det finns även mycket vuxet folk här som spelar som har familj och barn etc etc.. Alla är inte finniga tonåringar som inte har nåt annat för sig ändå! Ladda för julmys med Anna Anka istället ;)

En spelare som anfaller en annan kanske har nästan fullt med off, medans den som är anfallen har förlorat muren och alla sina trupper. Då gynnar det bara den anfallna spelaren inte den anfallande.

För anfallaren kan inte bygga mer för den har full mur och fullt med trupper, medans den andra bygger upp muren från 0 till 20 och fullt med trupper igen.

Jag ser inget problem i att ha världarna igång. Tar inte lång stund att bara titta till, sen finns det KÖ. Varför finns annars KÖ funktionen?

Jag hinner äta julmat busa med alla mina syskonbarn, dricka öl och snaps och allmänt umgås.
 

DeletedUser

Guest
Jul är till för att firas inte sitt som en fjant framför TW :) Se det som så att du får chansen att öka ditt OBA ytterligare :p
 

DeletedUser

Guest
Jul är till för att firas inte sitt som en fjant framför TW :) Se det som så att du får chansen att öka ditt OBA ytterligare :p

Agree.

Håller också med trash i en tidigare del, toppen (även rank 2!) borde få bestämma om det ska råda fred eller inte! :)

Ser inte mycket negativt med att ha fred. Borde ha allmänna fredar oftare. Får man en chans att lagra också! :)
 

DeletedUser

Guest
Så blev man tystad igen..all makt åt Tengil vår befriare!!!

Röstar för ett månadslångt uppeh¨åll så kanske beroendet lättar lite på sitt järngrepp om våra själar. Efter ett par veckors feberdrömmar och kallsvettande kanske den värsta abstinensen släpper.
 

DeletedUser

Guest
Men alla helger är ju tidpunkter då man umgås med familj. Men visst julfrid går väl bra om det stängs ner totalt. För är det inte nere så är det ju inte nere, tror att alla som vill ha julfrid ändån kommer gå in och bygga trupper och mur.

Men alla bortskämda snorungar behöver väl öppna sina paket, och dregla över vad de får av sina föräldrar.

Let the show go on. Dont stop the war.
 

siemlo

Member
Reaktionspoäng
4
Men för fan blockera helt och hållet isåfall. Varför skydda spelare så de kan bygga upp mur och trupper? JÄVLA HELVETES SKIT.

Sämsta jävla skiten någonsin. För fan skärp er och ha inge fred eller stäng TW helt så det varken kan byggas byggnader eller trupper.

Vi måste annars ha fred på födelsedagar också.


Det finns KÖ, använd KÖ istället de som inte har lite tid per dag att gå in.


No lifer, Du kan få kö:a mig under jul då och klicka mur och andra byggader?:)

TRor att det kanske är runt 500 pers som kommer logga in udner julafton och de är de som är riktiga nerds.
 

DeletedUser

Guest
Se det som så att du får chansen att öka ditt OBA ytterligare :p

har undrat från början när det här ska komma :eek:

själv orkar jag inte bry mig så mycket :) men kommer va skönt att slippa ändå, eftersom jag inte har något liv så blir det ju en hel del TW om dagarna ändå, nån dag utan är inte hela världen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
No lifer, Du kan få kö:a mig under jul då och klicka mur och andra byggader?:)

TRor att det kanske är runt 500 pers som kommer logga in udner julafton och de är de som är riktiga nerds.

Bara för att man vill att det ska vara igång under julen är man en no lifer? Men är det så svårt att stänga allt under en tid istället då? Ser inte vitsen med att låta folk bygga upp sig under en tid som inga anfall är tillåtna.

Kan ju lika väl vara så att man aldrig kan attackera någon på spelet, bara bygga sin by.

Men då kan de 500 som faktiskt har tid att gå in vara KÖ åt alla som inte har det. Sen vad någon skrev tidigare att att maten ska göras för att man är förälder eller vad det var, va fan lagar ni inte mat åt era barn resten av året då eller?

Ser julafton som vilken dag som helst, bara att man träffar lite mer folk än vanligtvis.

Sen har väl majoriteten här jobb eller plugg att gå till, varför inte frid under den tiden också då? Man kan inte bra gärna säga till chefen att vi klockan 10:37:45 måste jag gå ifrån för att ducka/tajma en attack.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp