Jul-uppehåll

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Varför ens ha julfred? Vet att många småungar (läs P12or och annat löst folk) vill sitta i soffan och hålla handen med mamma och pappa till kalle på julafton, men då kan ni oxå ha bärbara i famnen lr på soffbordet :p

Sedan finns de mobiltelefoner som man kan kolla TW med, visst inte många som klarar av alla script men du klarar de viktigaste, ducka och ev klassa anfall + skicka egna.

Om de är riktiga krig tror ni att dom tar en paus (julfred) under julen då? Nej har ni börjat kriga (vilket jag hoppas att ni gör när ni spelar TW) så skall de fan inte bli någon påtvingad fred bara för att de blir jul och nyår! Annars stäng ner sidan totalt så ingen kommer in från den 23/12 -09 fram tills den 2/1 -10 ser bara dom två alternativen om jag skall vara ärlig, samma sak som jag har sagt alla år detta har kommit på tal!
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Varför ens ha julfred? Vet att många småungar (läs P12or och annat löst folk) vill sitta i soffan och hålla handen med mamma och pappa till kalle på julafton, men då kan ni oxå ha bärbara i famnen lr på soffbordet :p

Eller så kanske man är mamman eller pappan som fixar med julmaten osv hemma. Inte fan kan man ducka anfall när julmaten ska fixas. Är ju självklart för vem som helst som inte borde se över ett TW beroende.
 

Abel Elev 012

Member
Reaktionspoäng
0
tror ni Gaffel ens har tittat i den här

han gör som Nino gjort gör en röstning någon som vill kan ju göra ett förlag och skicka det till honom
 
Senast ändrad:

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Helt ärligt tkr jag att man ska tillbringa julafton/juldagen med familjen..
 

DeletedUser

Guest
jag tror Jul och nyårs uppehållen vill vara mellan dessa dagarna?

Jul uppehållet startar 00:00 24:e December och slutar 00:00 27:e December

Nyårs uppehållet startar 00:00 31:a December och slutar 00:00 2:a Januari


har ja fel??
 

DeletedUser

Guest
Självklart så ska det vara julfred, helt sjukt om det inte är det.

Jag tror faktiskt att alla TW nördar kan överleva 2-3 dagar utan att kunna skicka anfall;)
 

DeletedUser

Guest
Självklart så ska det vara julfred, helt sjukt om det inte är det.

Jag tror faktiskt att alla TW nördar kan överleva 2-3 dagar utan att kunna skicka anfall;)

Och jag tror även att alla TW nördar i så fall kan överleva 2-3 dagar utan att skicka runt sin deff, bygga trupper och mur osv ;)
 

snyggaste93-

Member
Reaktionspoäng
0
jag har för mig att det typ är 23dec till 2jan då kan man inte anfalla något man kan bara bygga så då har man en tid att bygga upp sina trupper o bygga upp säg det är lite dåligt med det tycker jag då om man är i krig o har övertaget o motståndarn inte har mycke trupper kvar så kan motståndarn bygga upp massa trupper o ta övertaget efter julfreden
 

henken

Active Member
Reaktionspoäng
0
jag har för mig att det typ är 23dec till 2jan då kan man inte anfalla något man kan bara bygga så då har man en tid att bygga upp sina trupper o bygga upp säg det är lite dåligt med det tycker jag då om man är i krig o har övertaget o motståndarn inte har mycke trupper kvar så kan motståndarn bygga upp massa trupper o ta övertaget efter julfreden

Nej det stämmer inte. Tiden alltså.
 

DeletedUser

Guest
TW - utan juleupphåll!

*knack, knack knack*
Mamma: Oj, vem kan det vara :O, kanske det är tomten, kan inte du springa och öppna så tomten slipper frysa? *syftar på mig*
Jag: Fan vänta lite.. måste ba fixa lite attacker först..

7 dagar senare Nyår kl 23:59
Pappa: GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS! Kan du skjuta lite raketer min son så vi firar riktigt ordentligt?!
Jag: auwp... ska bara ducka lite hära först..

Klart vi ska ha juleuppehåll, de som inte firar julen ska väl inte få ett övertag? ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp