2009 års v5 spelare

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Kopierade denna från v7s forum, kan ju vara lite roligt vad folket på v5 tycker ;)

ja jag tycker vi ska utse vem årets spelare på värld 5 är, kom med förslag på vem du tycker har utvecklats mest elr är den bästa ledaren t.ex. :)
Regel 1: Ta ingen från din stam! :)
Regel 2: Spamma inte ner tråden med en massa bullshit
Regel 3: Låt de andra tycka nån spelare är bra även om du inte tycker det, säg varför den spelare du nominerar är bättre istället.
Kmr fixa en omröstning den 25 December där man får rösta på de spelare som skrivits i detta forum med en bra motivering :)
 

DeletedUser

Guest
Jag nominerar Grizzly.
Han körde själv o överlevde mot väv o nu är han tillbaka starkare o revange sugen;)
Sen är han alltid trevlig.
 

DeletedUser

Guest
PREKO :p

Därför att han aldrig, och då menar jag aldrig ger upp. Han offrar sig för hela stammen och försvarade i princip hela DEMONS ensam under kriget mot RAV och jag misstänker att det fortfarande är så. Kämpar för alla i sin stam och låter ingen klemas åt. Dessutom poäng****r han inte ;)

Sätter alltid stammen före sin egen poäng utveckling, och otröttligt engagerad i forum.
Kan dock bli något tjurig sena kvällar och slänga iväg lite tråkiga massutskick till stammen då =)
Men ändå en av de bästa på v5
 

DeletedUser

Guest
kan tyvärr inte nominera någon då han finns i min stam...
 

DeletedUser

Guest
Jag nominerar PREKO ledare i DEMONS

PREKO är den spelare som jag har haft många och trevliga samtal med den senaste tiden.
Han är ärlig och rak och håller det han lovar, vilket ibland kan ta lite tid då han är smått snurrig oxå. Men det kan man förstå, med tanke på att han har mkt att göra, som ledare över 2 stammar, samt Pokerkvällar av o till.

Han gör ingenting halvhjärtat, utan går "All In" med det han åtar sig att göra. ;)

Att vara ledare för ca 135 medlemmar (DEMONS/DEM-A) är tufft och det ska DU, PREKO ha en eloge för.
Att få alla att gå åt samma håll är tufft, men du verkar klara det.
 

DeletedUser

Guest
Supersympa - Etta i både poäng och OBA, och dessutom jävligt trevligt att prata med.
 

anzen

Member
Reaktionspoäng
0
Supersympa.
Han har varit delaktig till max i alla större krig KILT haft och det märker man på hans lokalisering på kartan.
En spelare som krigar fullt ut hela tiden och vart än han kan. Vet inte mycket annat om spelaren så det är det enda jag kan gå på.
 

DeletedUser

Guest
Isengrim.
För att besegrat de stora horder barbarer som länge hotade v5 och sedan kasta sig ut i rimmen helt utan tanke på sin egen säkerhet och med sådan mod och våghalsighet som man inte sett sedan Columbus letade efter ny väg till Indien.

Glömde även att han både överlevt när hans stam gått imot nr.1 2!! gånger. Först rs och sedan KILT. Eftersom han är den absolut mest överlägsna befälhavaren på .se dog inte en enda av hans trupper. Makabert!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Isengrim.
För att besegrat de stora horder barbarer som länge hotade v5 och sedan kasta sig ut i rimmen helt utan tanke på sin egen säkerhet och med sådan mod och våghalsighet som man inte sett sedan Columbus letade efter ny väg till Indien.

Glömde även att han både överlevt när hans stam gått imot nr.1 2!! gånger. Först rs och sedan KILT. Eftersom han är den absolut mest överlägsna befälhavaren på .se dog inte en enda av hans trupper. Makabert!

Tar det som ironi? Med tanke på hans position så inte konstigt han inte råkat ut för något? ^^
 
Senast redigerad av en moderator:

sailor bob

Member
Reaktionspoäng
0
Isengrim.
För att besegrat de stora horder barbarer som länge hotade v5 och sedan kasta sig ut i rimmen helt utan tanke på sin egen säkerhet och med sådan mod och våghalsighet som man inte sett sedan Columbus letade efter ny väg till Indien.

Glömde även att han både överlevt när hans stam gått imot nr.1 2!! gånger. Först rs och sedan KILT. Eftersom han är den absolut mest överlägsna befälhavaren på .se dog inte en enda av hans trupper. Makabert!

Isengrim, en sann krigare!
 

DeletedUser

Guest
Isengrim.
För att besegrat de stora horder barbarer som länge hotade v5 och sedan kasta sig ut i rimmen helt utan tanke på sin egen säkerhet och med sådan mod och våghalsighet som man inte sett sedan Columbus letade efter ny väg till Indien.

Glömde även att han både överlevt när hans stam gått imot nr.1 2!! gånger. Först rs och sedan KILT. Eftersom han är den absolut mest överlägsna befälhavaren på .se dog inte en enda av hans trupper. Makabert!

Haha. Synd att du missade att jag inte var med i TQON när kriget mot [rs] drog igång. Sen har jag aldrig varit i ledningen i nån stam men det kan ju inte du veta nått om... Men jag är noob. Första gången jag spelar simcity.
 

DeletedUser

Guest
Isengrim.
För att besegrat de stora horder barbarer som länge hotade v5 och sedan kasta sig ut i rimmen helt utan tanke på sin egen säkerhet och med sådan mod och våghalsighet som man inte sett sedan Columbus letade efter ny väg till Indien.

Glömde även att han både överlevt när hans stam gått imot nr.1 2!! gånger. Först rs och sedan KILT. Eftersom han är den absolut mest överlägsna befälhavaren på .se dog inte en enda av hans trupper. Makabert!

mmm, det skulle iofs vara just isengrim då...
 

DeletedUser

Guest
Hade faktiskt förväntat det var du som skulle skrivit allt det där men givetvis hänger du på.

Men jag kan nominera dig som V5 bästa FUDare iaf. :-D

flaming FTW!

skälet till att jag inte lägger min röst på S.S (vägrar skriva utan punkt) är att jag inte snackat med kille.

men skit då.....alla som jag trashsnackar med från v5 är i SEAMEN :( (förutom stålkalle...och dig kan jag inte säga att du är i toppen på v5 atm ;))

Aja...får väl bli PREKO

två krig där han och hans stam har visat sig äckligt sega. Att få halva RAV att sluta är ingen dålig sak (TQON fick halva [rs] att sluta men där fick inte ledarna beröm av motståndarna:p)

/jix
 

DeletedUser

Guest
Aja...får väl bli PREKO

två krig där han och hans stam har visat sig äckligt sega. Att få halva RAV att sluta är ingen dålig sak (TQON fick halva [rs] att sluta men där fick inte ledarna beröm av motståndarna:p)

/jix

Shit! Kunde inte sagts bättre. Det är fan duktigt - att få de 2 bästa stammarna att långsamt dö pga. att de är sega som slem.. DEMONS är lika ihärdiga som grabbarna i den här videon: http://www.youtube.com/watch?v=VYqrWRiS204&feature=player_embedded
 

DeletedUser

Guest
Supersympa - Etta i både poäng och OBA, och dessutom jävligt trevligt att prata med.

Supersympa.
Han har varit delaktig till max i alla större krig KILT haft och det märker man på hans lokalisering på kartan.
En spelare som krigar fullt ut hela tiden och vart än han kan. Vet inte mycket annat om spelaren så det är det enda jag kan gå på.

Den lilla tid jag var med i Kilt märker man hurdan Supersympa är, en sann krigare helt enkelt.

Jag tänker dock nominera supersympas franske vän, originalägaren till Blerot. Vilket konto han spelar på får han offentligöra själv om han vill ha ära. :)
 
Topp