FFD vs R.E

DeletedUser

Guest
Det med att inte slutföra uppfraget så var det så att ingen var nära där rainbow är idag. Så om ni andra tar hand om barbaradlaren så är vi tacksamma. Vi rensade R.E där vi hade rimlig chans att göra det.
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Ursäkter hit och dit, jag antar att detta är NÅGOT ledningen inom er stam pratat om och jag ANTAR att någon har varit inloggad och beredd att skicka adlar IDAG, men du har rätt det spelar ingen roll nu.. tycker ändå det är löjligt att förklara krig här i allmäna när man inte lyckas ta en by på åtminstone 12 timmar NÄR man har en front emot sin fiende ( och ja, jag kollade på kartan )


Lycka till R.E (Rainbow) trots att jag inte gillar dig egentligen :awsm:


Du får tycka att det är hur löjligt du vill. Det är som det är och inte mycket går att göra åt saken. Men du kan ju inte påstå dig veta vad som ligger till grund för hur det hela hanterades.
 

DeletedUser

Guest
Du får tycka att det är hur löjligt du vill. Det är som det är och inte mycket går att göra åt saken. Men du kan ju inte påstå dig veta vad som ligger till grund för hur det hela hanterades.

Värst vad du var hetsig då, har inte påstått att jag vet heller. Har bara gjort ett antagande utifrån hur en normal stam sköts. Kollade nyss statsen igen och ni ligger fortfarande på 0?
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Värst vad du var hetsig då, har inte påstått att jag vet heller. Har bara gjort ett antagande utifrån hur en normal stam sköts. Kollade nyss statsen igen och ni ligger fortfarande på 0?

Nej jag är inte hetsig, bara lite irriterad :p Och lite, lite arg på xeno.
 

DeletedUser

Guest
Kan bara hålla med min gode vän lufsen.

När vi avbröt så fanns det inga vettiga mål kvar. Nu har han ju byggt upp sig lite så lycka till båda sidor
 

DeletedUser

Guest
Lite stats efter ett dygn då rååå.. ja just det, det är två timmar kvar ni kanske åstadkommer något

Anyhow..

Side 1:
Tribes: FFD
Players:

Side 2:
Tribes: R.E
Players:

Timeframe: För alltid


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0
 

DeletedUser

Guest
Lite stats efter ett dygn då rååå.. ja just det, det är två timmar kvar ni kanske åstadkommer något

Anyhow..

Side 1:
Tribes: FFD
Players:

Side 2:
Tribes: R.E
Players:

Timeframe: För alltid


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

Samma stats ännu :awsm: FFD gör bort sig lite genom inte ens klara adla en by :eek:
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
För att ni ska sluta gnälla nån gång: xeno förklarade krig utan att någon hade gett klartecken, förhandlingarna i stammen var inte klara. Han är inte längre med i stammen.
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
det sägs att nån skyller ifrån sig :eek: jag som trodde att ni iaf var lite förberedda på detta fast en han inte hade klartecken
 

DeletedUser

Guest
Snart gått två dagar gått och på den tiden borde ni tagit något ;) :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Hahha

Hahha även jag inte är med i v1 så suger ni typ elr !=/ Ni börjar kriga nu typ 1 års försena;) Hahha ni får börja kämpa lite ska jag gå med i v1 elr och vinna elr och äga ut alla på v1 p en vecka har jag 2 byar x) kolla mig i tw-stats har inte så mkt p men tar mkt byar x) Vilken stam ska jag joina xD kommer föra den till rank 1 xD
 

DeletedUser

Guest
Hahha även jag inte är med i v1 så suger ni typ elr !=/ Ni börjar kriga nu typ 1 års försena;) Hahha ni får börja kämpa lite ska jag gå med i v1 elr och vinna elr och äga ut alla på v1 p en vecka har jag 2 byar x) kolla mig i tw-stats har inte så mkt p men tar mkt byar x) Vilken stam ska jag joina xD kommer föra den till rank 1 xD

Snacka går xD
 

DeletedUser

Guest
Hahha även jag inte är med i v1 så suger ni typ elr !=/ Ni börjar kriga nu typ 1 års försena;) Hahha ni får börja kämpa lite ska jag gå med i v1 elr och vinna elr och äga ut alla på v1 p en vecka har jag 2 byar x) kolla mig i tw-stats har inte så mkt p men tar mkt byar x) Vilken stam ska jag joina xD kommer föra den till rank 1 xD

hahahah det där var ju också en teori, bring it on mister ;)
 

henken

Active Member
Reaktionspoäng
0
Hahha även jag inte är med i v1 så suger ni typ elr !=/ Ni börjar kriga nu typ 1 års försena;) Hahha ni får börja kämpa lite ska jag gå med i v1 elr och vinna elr och äga ut alla på v1 p en vecka har jag 2 byar x) kolla mig i tw-stats har inte så mkt p men tar mkt byar x) Vilken stam ska jag joina xD kommer föra den till rank 1 xD

Jag längtar verkligen <3 :) :) :)
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Jag är så j*vla trött på allt falskspel nu. Jag kommer inte lita på någon gammal AsP-spelare längre. FFD faller isär pga. folk som gått bakom ryggen på åtminstone mig. Först krigsförklaring från xeno/mobergo som alldeles efter lämnade stammen och nu ett till stambyte. Kan ju lista lite folk som lämnat stammen efter krigsförklaringen: dragger, michelandio, magnusson, johhankarlsson, the noobs... Fegt är det. Men visst, jag kan ju stanna kvar med mina 40k. poäng och slåss mot Rainbow själv.. :rolleyes:
 
Senast ändrad:
Topp