NoD går ut i krig

DeletedUser

Guest
du kan ju inte säga att du slutade på grund av tidsbrist bara har du några bevis? annars kan ju vem som helst säga att man var stor som F*N men slutade ;)
 

DeletedUser

Guest
Har ni återhämtat er än NoD?

Bali - vilken annan stam var det nu som förlorade sitt forum på samma sätt? :p Den gången var det också du. Fan asså, du är min kung haha! Jag kan inte sluta garva åt det, och att Nod sen försöker skylla det på Ecalos, att det var svinigt och bla bla bla gör det bara för jävla kul hahaha

Det var V.V.V när dom va som svagast. Då kom dödsstöten från mig när JAG raderade hela deras forum.
Ledsen "ballen" men du får inge credd för den raderingen :p
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Ecalos
Players:

Side 2:
Tribes: ~NoD~
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 145
Sida 2: 47
Skillnad: 98

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 61
Sida 2: 2
Skillnad: 59

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,306,317
Sida 2: 414,044
Skillnad: 892,273

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 534,827
Sida 2: 18,485
Skillnad: 516,342

image.php
 

DeletedUser

Guest
har det hänt något med detta krig eller är det så ointressant att ingen längre bryr sig om det?
 

DeletedUser

Guest
är nog samma som erat krig dock har vi tappat CA 100byar mer än er dock så har vi tagit Ca 100 fler än er från de....så tolka det som du vill

Mmm men det är inte fair då ni hade ett stort överraskningsmoment på er sida i början.
Tror inte vi hade lika mycket då ert krig redan hade pågått ett tag (tror jag, hade slutat på denna värld då detta krig startade).
 

DeletedUser

Guest
är nog samma som erat krig dock har vi tappat CA 100byar mer än er dock så har vi tagit Ca 100 fler än er från de....så tolka det som du vill

Stämmer ganska bra :)

Vi har exakt tagit 208 byar mer av NoD än av Chaos. Men samtidigt tappat 112 byar mer.

Jag tror att de på NoD fronten har det lite roligare. NoDarna kämpar på mer, och anfaller faktiskt tillbaka bra mycket mer. På mina 20 byar i k43 (NoD front) har jag fått 4 gånger som mycket incs som i mina ca 200 byar i k65 (Chaos front).
 

DeletedUser

Guest
Stämmer ganska bra :)

Vi har exakt tagit 208 byar mer av NoD än av Chaos. Men samtidigt tappat 112 byar mer.

Jag tror att de på NoD fronten har det lite roligare. NoDarna kämpar på mer, och anfaller faktiskt tillbaka bra mycket mer. På mina 20 byar i k43 (NoD front) har jag fått 4 gånger som mycket incs som i mina ca 200 byar i k65 (Chaos front).

Du skojar finns du i K65.
Fan det är ju nästan på min hemmaplan.
Ska leta upp dig nu :)
 

DeletedUser

Guest
Hallååååååå!!! Vad händer???? Har ni dött??? :confused:

Jag kan säga att om taktiken är o tråka ihjäl oss så funkar det inget vidare :)
 

DeletedUser

Guest
Det är illa när man blir glad och lite ivrig för att en snubbe man anfaller faktiskt lyckas deffa bort ett adelståg med nån minut mellan första o sista, men glädjen över att kanske äntligen hittat nån som aktivt försvarar på ett bra sätt(lol) dog bort när man började skicka rens innan adlarna och alla började gå igenom utan problem :(
 

DeletedUser

Guest
Frågan är varför du skickar ett adelståg med någon minut mellan första och sista adeln... lol.

För att det är Chaos och jag dels inte bryr mig det minsta om att skicka ett tåg som man ska just nu, och så kanske dom får lite tro på sig själva när de stoppar några av tågen...vilket dock inte händer så ofta :(

är ju sjukt att man inte ens behöver tajma in rens, har haft rens som landat dan innan o sedan dragit adlar o ändå fått byn hahaha :)
 

DeletedUser

Guest
För att det är Chaos och jag dels inte bryr mig det minsta om att skicka ett tåg som man ska just nu, och så kanske dom får lite tro på sig själva när de stoppar några av tågen...vilket dock inte händer så ofta :(

är ju sjukt att man inte ens behöver tajma in rens, har haft rens som landat dan innan o sedan dragit adlar o ändå fått byn hahaha :)

haha på mig är det missar.
lovar dig, du fick en by på miss sist av mig va? Eller??

Du har blivit kaxig i forumet, kanske ska läxa upp dig lite :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Snacka inte massa bull chiggis, anfall istället!!! Det är mkt snack o lite verkstad från alla på V4, faktum är att vi inte tajmar ett skit nästa längre, vi slänger iväg adels lite på måfå och rensen med, ni har INGET att komma med längre.

Så mindre snack n00b o mer anfall.
 
Topp