NoD går ut i krig

DeletedUser

Guest
fan nod ni kan ju inte skylla på oss när ni klantat er :) ni får väl stå för era misstag ;)
 

DeletedUser

Guest
fan nod ni kan ju inte skylla på oss när ni klantat er :) ni får väl stå för era misstag ;)

menar du att det var vårt misstag att forumet blev rensat???spioneri kan jag släppa men o sabotera hör ej till.... men men.....din ålder gör dig nog bara dum nu
 

DeletedUser

Guest
menar du att det var vårt misstag att forumet blev rensat???spioneri kan jag släppa men o sabotera hör ej till.... men men.....din ålder gör dig nog bara dum nu

Det var en spelare i eran egen stam. Vi kan inte ta bort ert forum, det måste man vara medlem i eran stam, samt så måste man blivit tilldelad forum mod av eran ledning. Spelaren som gjorde det spelar ej i Ecalos.
 

DeletedUser

Guest
Vem bjöd in Balibali ? Ledningen eller Ecalos
Vem gav Balibali info att läcka ? Ledningen eller Ecalos

http://img402.imageshack.us/img402/7139/offensiv151109.jpg

Vem gav han forumrättigheter ? Ledningen eller Ecalos
Ger man en person forumrättigheter är det väl en avsikt att han ska modulera i forumet eller? Om man inte e nöjd med resultatet vad gör man då ? Jo anklagar fienden att han inte klarar av att modulera rätt !!! :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Har ni återhämtat er än NoD?

Bali - vilken annan stam var det nu som förlorade sitt forum på samma sätt? :p Den gången var det också du. Fan asså, du är min kung haha! Jag kan inte sluta garva åt det, och att Nod sen försöker skylla det på Ecalos, att det var svinigt och bla bla bla gör det bara för jävla kul hahaha
 

Antish

Member
Reaktionspoäng
0
så här ligger det till nod. jag spelar inte på något konto i ecalos! jag spelade och tänkte därför hjälpa till på mitt sätt :) Fet var inte så svårt att få ett konto i nod :p ja skrev bara att ja var en stor spelare i urbant på v8 och att ja ville stoppa ecalos framfart:p ja fick 1mille konto, skickade all info på forumet till ecalos. Måste säga att era anfallsplaner är för jävla bra! gick någon vecka och jag fick mer o mer förtroende, jag fick kö för ett av dom största kontona i Nod:p Det gick ytligare än vecka sen så eftersökte dom än forumsmod, dagen efter fick jag forumsrättigheter och tog bort hela forumet, puss på er i nod ;)

Karl vart har du din heder?
Tycker faktist att du är patetisk, man blir bara äcklad när man läser vad du har gjort.
Sedan är du stolt över det ochså.

Självklart är spioner tillåtet i krig. Har själv varit spion. Men har hört flera gånger att ni i Ecalos vill ha motstånd, det blir knappast mer motstånd när en utav era vänner ger ut all vitkig info och även raderar alla fikar finns bara ett ord för detta och det är omogen. Brukar offtast vara såna som är 10 - 13 år gammla som brukar bli spioner men nu i deta fall så är det ett undantag.

Sedan japp var det väldigt dumt utav noD att ge en snubbe ett acc som dom inte ens känner sedan ger dom han forumsrättigheter efter en vecka.
Finns spelare som ochså villjat vara forumsmods men inte fått det sen kommer en random guy från ingenstans och får det.

Jaja, gjort är gjort.

Sedan varför spelar ni över i Ecalos ''yeaah jag tog en by utav noD nu måste jag gå och skryta i allmäna forumet''.
Ni kanse inte skriver det pricis men ni tror att ni är gudar.

Tror att jag ska börja igen ta ett acc i v4 igen tror någongång vid julen, för nu har jag ingen tid har 3 prov varjevecka sykos.

Kommer inte att skriva något mer.
 

DeletedUser

Guest
menar du att det var vårt misstag att forumet blev rensat???spioneri kan jag släppa men o sabotera hör ej till.... men men.....din ålder gör dig nog bara dum nu

Ja exakt det jag menar, för hur i helvete ska det kunna vara vårat? Min ålder är enligt mej bra nog för att kunna anse att ni i Nod har klantat er som fan och sedan försöker skylla allt på oss, ta och byt ut eran inkompetenta ledning istället för att gasta på folk som inte är orsaken till det onda :)
 

DeletedUser

Guest
Karl vart har du din heder?
Tycker faktist att du är patetisk, man blir bara äcklad när man läser vad du har gjort.
Sedan är du stolt över det ochså.

Självklart är spioner tillåtet i krig. Har själv varit spion. Men har hört flera gånger att ni i Ecalos vill ha motstånd, det blir knappast mer motstånd när en utav era vänner ger ut all vitkig info och även raderar alla fikar finns bara ett ord för detta och det är omogen. Brukar offtast vara såna som är 10 - 13 år gammla som brukar bli spioner men nu i deta fall så är det ett undantag.

Sedan japp var det väldigt dumt utav noD att ge en snubbe ett acc som dom inte ens känner sedan ger dom han forumsrättigheter efter en vecka.
Finns spelare som ochså villjat vara forumsmods men inte fått det sen kommer en random guy från ingenstans och får det.

Jaja, gjort är gjort.

Sedan varför spelar ni över i Ecalos ''yeaah jag tog en by utav noD nu måste jag gå och skryta i allmäna forumet''.
Ni kanse inte skriver det pricis men ni tror att ni är gudar.

Tror att jag ska börja igen ta ett acc i v4 igen tror någongång vid julen, för nu har jag ingen tid har 3 prov varjevecka sykos.

Kommer inte att skriva något mer.


men fy-fan kan du gå o plugga istället, får verkligen hoppas att det är 3 svenska prov.
 

DeletedUser

Guest
Ja exakt det jag menar, för hur i helvete ska det kunna vara vårat? Min ålder är enligt mej bra nog för att kunna anse att ni i Nod har klantat er som fan och sedan försöker skylla allt på oss, ta och byt ut eran inkompetenta ledning istället för att gasta på folk som inte är orsaken till det onda :)

skyller inte allt på er.. vet bara att balle spelar i er stam gjorde eller nåt....skyller inte på er vet att ni gjort det o det räcker för o veta att ni är ett gäng stövlar...o nej det tillhör inte spelet....om mitt utalande om din ålder kanske var lågt men vi har iaf inte sjunkit så lågt som ni.....
 

DeletedUser

Guest
skyller inte allt på er.. vet bara att balle spelar i er stam gjorde eller nåt....skyller inte på er vet att ni gjort det o det räcker för o veta att ni är ett gäng stövlar...o nej det tillhör inte spelet....om mitt utalande om din ålder kanske var lågt men vi har iaf inte sjunkit så lågt som ni.....

Okej försöker en sista gång:

Vi i Ecalos hade inget med det att göra? var "Balle" som gjorde det , allt du verkar "veta" är saker som ni i NoD dragit snabba och felaktiga slutsatser om oss och om att "Balle" skulle spela i Ecalos, "Balle" är så gott jag kan se en frilansande terrorist.
Säger om det igen ,eran inkompetenta ledning är orsaken till detta, ni borde vara tacksamma över vad "Balle" gjorde så ni kanske får upp ögonen på eran lednings inkompetens och får chansen att byta ut den.

Ni borde alltså tacka "Balle" för hans goda arbete, "Balle" är enligt mej en hjälte i sammanhanget. Tack "Balle" för din goda välvilja och försök att få upp ögonen på NoD, även om de inte insett att du "Balle" är en sann hjälte.
 

DeletedUser

Guest
Får tacka för att ni städade forumet så bra. Hoppas han städade erat i Ecalos lika bra?

Tror att du gjorde samma med NaRs forum om jag inte tar fel
 

DeletedUser

Guest
Tog fel, Men ni kanske behöver rensa erat forum med=) Men då kan ni bara fråga han så går det snabbt.
 

DeletedUser

Guest
Får tacka för att ni städade forumet så bra. Hoppas han städade erat i Ecalos lika bra?

Tror att du gjorde samma med NaRs forum om jag inte tar fel

NAR, V.V.V och nu Nod :) sen har vi andra världar men det ska vi inte skriva här :) antish, ja jag är omogen :) men det är för jävla kul, att vara spion suger! att ta bort forum is tha shit!
 
Topp