Ecalos 30%!

DeletedUser

Guest
Svårt att säga vilken stam som är .se eller .net bästa stam. Som ni säger så är alla världar olika. Chansen att kolla vilken som är bäst i .se är att i någon ny värld så kan alla spelare från de ledade stammarna i världarna mötas. Men tror att det kommer bli svårt att få alla med på det.
 

DeletedUser

Guest
Asså poäng betyder ju inte att de är bäst...
Alla världar ser ju olika ut.

Det fattar jag med men har man mycket poäng så har man antingen mergat 2 stammar och fått en stor eller så har den stammen vunnit ett antal stora krig.

Antingen är dom en bunt inaktiva spelare som lever på poäng eller så är dom riktigt riktigt bra.
 

DeletedUser

Guest
Svårt att säga vilken stam som är .se eller .net bästa stam. Som ni säger så är alla världar olika. Chansen att kolla vilken som är bäst i .se är att i någon ny värld så kan alla spelare från de ledade stammarna i världarna mötas. Men tror att det kommer bli svårt att få alla med på det.

Blir ganska svårt att bestämma vilka inställningar en sådan värld ska ha. Man lär ju sig att spela i den hastigheten man har i sin "vanliga" värld och det gör att det ändå inte går att fixa jämna förutsättning. Dessutom kommer ju spelar antalet i stammarna påverka mycket. En stam som leder en värld med få medlemmar förlorar ju isf mycket mark mot de andra från början.

Men Ecalos är helt klart bäst i v4.
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Jo Ecalos är mycket starkare som enskild stam.
Har inte WCW typ 5 stammar eller är det 4??
Sedan får man ju tänka på antal spelare, WCW måste ju ha 3 gånger så många spelare som Ecalos har.

Detta borde inte änns behöva diskuteras ECALOS ÄR .SE ELIT.

Ser en stam på .Net som dock tar dom och det är deras bästa stam på V1.
Den stammen har 750 miljoner vilket är ca 400 miljoner mer än Ecalos

WCW ligger faktiskt i dagsläget på 3 stammar endast.
 

DeletedUser

Guest
Varför ska ni alltid envisas med att gå offtopic för? alltid samma personer i v4's forum också, om ni nu är så kåta på att skriva i v4's forums del kan ni väl lägga ner lite tid och möda på att försöka vara i näreheten av ämnet?

Iaf så lite kolla på våra grannar i v4:

Chaos: 14,6%
NoD: 11.4%
Viken: 4.3%
Sammanlagt:30.3%

Mot våra
Ecalos: 42,7%

Vi har alltså ett rejält övertag över tvåan och även de tre närmaste stammarna tillsamans är inte ens i närheten.
 

DeletedUser

Guest
Det är inte bara i poäng/procent vi har övertaget i om man jämför med t.ex. Chaos, NoD eller våra andra fiender.
 

DeletedUser

Guest
Fan, vi köttar på 300 gula rapporter inatt, BRA JOBBAT MED ATT DUCKA!..har inte alls rensat några offbyar/adels inatt, nej nej.
 

DeletedUser

Guest
Har inte Chaos lärt sig att ducka än???
Det är inge bra, fom lär inte komma långt om dom inte gör det.
 

DeletedUser

Guest
bara fjollor duckar!

jamen du måste du vara en dålig spelare som enbart har adlat intern.

om du har 3 mille pop och har 3000inks varav 1500 är rena offbyar från olika spelare och sen har du 40 adelståg på väg så du menar att man sakll deffa upp byn så pass mycket att du inte blir adlad men dan efter kommer samma mängd på andra byar som du sedan skall deffa upp

det jag vill komma till, i slutet har du inga trupper kvar i någon by och då är du klassad som intern eftersom då vet dom andra att det är bara skicka adelståg sen kanske 2 rens då är byn min.

vet ej om min metod stämmer inget proffs på deff direkt men alla vet att man duckar då man måste.

//Mikael
 

DeletedUser

Guest
jamen du måste du vara en dålig spelare som enbart har adlat intern.

om du har 3 mille pop och har 3000inks varav 1500 är rena offbyar från olika spelare och sen har du 40 adelståg på väg så du menar att man sakll deffa upp byn så pass mycket att du inte blir adlad men dan efter kommer samma mängd på andra byar som du sedan skall deffa upp

det jag vill komma till, i slutet har du inga trupper kvar i någon by och då är du klassad som intern eftersom då vet dom andra att det är bara skicka adelståg sen kanske 2 rens då är byn min.

vet ej om min metod stämmer inget proffs på deff direkt men alla vet att man duckar då man måste.

//Mikael

Vissa inläg ska man inte ta för seriöst ;)
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
jamen du måste du vara en dålig spelare som enbart har adlat intern.

om du har 3 mille pop och har 3000inks varav 1500 är rena offbyar från olika spelare och sen har du 40 adelståg på väg så du menar att man sakll deffa upp byn så pass mycket att du inte blir adlad men dan efter kommer samma mängd på andra byar som du sedan skall deffa upp

det jag vill komma till, i slutet har du inga trupper kvar i någon by och då är du klassad som intern eftersom då vet dom andra att det är bara skicka adelståg sen kanske 2 rens då är byn min.

vet ej om min metod stämmer inget proffs på deff direkt men alla vet att man duckar då man måste.

//Mikael

*here u go mikael*
-hands over a desk to Mikael.
-Puts Mikaels head on it

U just /deskpalmed.
 

DeletedUser

Guest
*here u go Outlander*

-stick från vårt forum, och försök att bli någon någon annanstans.
-han misslyckades var han än försökte.

U are /loser.
OBS! loser endast i spelet.
annars tas väl inlägget bort, precis som alla andra där man inte förklarar varenda sak
 

DeletedUser

Guest
Forumsaggresioner här märker jag :/ blir genast så dålig stämning när folk inte kan hålla känslor från spelet, eller var det tvärtom?^^ jag undrar varför ni är så otroligt måna om att fråga vad "andra" gör "vårt?" forum dock :p

dessutom tror jag trash är väl medveten om fördelarna med att ducka, mata inte trollen.. förstår inte heller varför det har gått så otroligt off topic, så istället för att driva det till en lägre nivå så kanske ni i ecalos kan ge en update på hur procenten ser ut nu och när ni räknar med att servern kommer vara över osv, lite fin information som faktiskt kan ge tråden någonting för oss nyfikna :)
 

DeletedUser

Guest
36,887/84,281 = ~42%
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
så istället för att driva det till en lägre nivå så kanske ni i ecalos kan ge en update på hur procenten ser ut nu och när ni räknar med att servern kommer vara över osv, lite fin information som faktiskt kan ge tråden någonting för oss nyfikna :)

mitt senaste inlägg missade du då eller?

Tror inte vi vågar räkna för mycket på när servern kommer stängas för tror både admins och tyskarna kommer vilja hade den öppen så länge som möjligt, sen är det fortfarande över 2000 lirare på servern och kan inte se att den kommer stängas före det antalet sjunker kraftigt till några hundra spelare.
 

DeletedUser

Guest
Annars är det som Nallekalle säger. Vi hade gärna sett att världen stängdes redan nu, eller så tidigt som möjligt, men tyvärr blir det inte så.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp