Självuppdaterande Kartor

xonicen

Member
Reaktionspoäng
0
assså han menar.. det är ju som en boll i mitten och sen en cirkel runt den utan några byar i och så börjar byarna igen. han/hon undrar hur det blev så. tror jag..?

Ja, jag menade själva cirkeln runt bollen, Och för att klara göra för er så är jag en han xD haha. Så ingen riktigt vet varför den är där? =D
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Ja, jag menade själva cirkeln runt bollen, Och för att klara göra för er så är jag en han xD haha. Så ingen riktigt vet varför den är där? =D

King of the hill, lite lekande med kartan om jag inte har fel.
Eller så vart det så att den som äger hela bollen vinner V4 osv
 

DeletedUser

Guest
Okej, Tackar för svaret outlander! Vart så fruktansvärt förvånad av cirkeln samt bollen xD :p

lyssna inte på outlander han har ingen aning...

Bollen blev till när det blev för tätt med byar i centrum, admin flyttade då ut gränsen för vart nya byar skulle placeras, därav vallgraven, inget som var tänkt från början.
 

xonicen

Member
Reaktionspoäng
0
lyssna inte på outlander han har ingen aning...

Bollen blev till när det blev för tätt med byar i centrum, admin flyttade då ut gränsen för vart nya byar skulle placeras, därav vallgraven, inget som var tänkt från början.

Aha, men då har jag fortfarande ett svar på min fråga tackar :)
 

DeletedUser

Guest
Hmmm är det bara jag som inte kan se kartorna längre eller är det nått som spökar i denna tråd?
 

DeletedUser

Guest
Haha detta är nog den konstigaste kartan jag har sett på länge :D
 

DeletedUser

Guest
Snacka om att Ecalos totaldominerar denna värld. Inte mycket av en spännande värld direkt.
 

DeletedUser

Guest
Uppdateras kartorna inte under helger? Inte uppdaterats sen den 20.
 

DeletedUser

Guest
bara jag som ser att Ecalos har 100% i bara en kontinet längre i den andra är det 99.99%?

Det är några småbyar vi ännu inte tagit pga att poängskillnaden har varit för stor. De byarna, speciellt en, har vuxit lite och den största har sen blivit tagen av NAR.
 
Topp