Ecalos 30%!

DeletedUser

Guest
nu har en ny stam tagit över vi heter BITCH, joina om ni vill hitills äre jag och ARS-CAR....
 

DeletedUser

Guest
men om hela världen stormade ecalos så skulle dom bli potatismos inom 1 månad
 

DeletedUser

Guest
men om hela världen stormade ecalos så skulle dom bli potatismos inom 1 månad

HAHAHAHHAHAHA, fan den där hamnar under min signatur. tack. nu får folk sluta vara så ironiska för jag får inte plats med fler rader i min signatur. aite?
 

DeletedUser

Guest
Det är bra jobbat av dom :)

Synd bara att tw-teamet skapar nya världar alldeles för ofta...ingen av dom hinner bli lika stora som v1 - v4 innan en ny kommer = tråkigt (enligt mig)
 

DeletedUser

Guest
äger långt över 30% av v8
Hur räknar du då ?

Värld 8 har 49.354 byar varav UrbanT håller 11.436 vilket är ett utmärkt resultat men på mina matematiklektioner blev det 23%(0,23171374154070592049276654374519) vilket är en bit under 30% inte långt över.

I förhållande till värld 4 som har 81.857 byar varav Ecalos håller 26.221, vilket är 32%(0,32032691156529068986158789107834) så har de en bit kvar än.
 

DeletedUser

Guest
Det är bra jobbat av dom :)

Synd bara att tw-teamet skapar nya världar alldeles för ofta...ingen av dom hinner bli lika stora som v1 - v4 innan en ny kommer = tråkigt (enligt mig)

men samtidigt att starta på v9 nu så är man chanslös, om man överlever är det enbart tur. Så det är ganska självklart att de måste starta nya världar.
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
men samtidigt att starta på v9 nu så är man chanslös, om man överlever är det enbart tur. Så det är ganska självklart att de måste starta nya världar.

Usch, pilis, med den erfarenhet du har så vet du att det där inte stämmer. Snarare lättare att överleva nu än i början ju.
 

DeletedUser

Guest
Usch, pilis, med den erfarenhet du har så vet du att det där inte stämmer. Snarare lättare att överleva nu än i början ju.

Börja nu så gäller det att man börjar så man slipper att nån större spelare adlar alla farms runt än, det är svårt nog.

Sitter spelare med 20k i rimmen på v9, roligt att försöka göra nåt med 100p då.
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Börja nu så gäller det att man börjar så man slipper att nån större spelare adlar alla farms runt än, det är svårt nog.

Sitter spelare med 20k i rimmen på v9, roligt att försöka göra nåt med 100p då.

Jo, fast det är inte många spelare med 20k ute i rimmen. Tycker faktiskt det ser ganska bra ut i rimmen, lagom jämnt.

Dock är det såklart skillnad på var i rimmen man ligger.
 

DeletedUser

Guest
Jag tror mer de sitter i skicklighet än tur ;)
Tur är överskattat till tusen! Så de så. hihi.
 
Topp