Pre-made Stam till www.tribalwars.co.uk World 2

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
fuq barbarian by tikk 3k?!?!?
hela dedär e juh n00b inställningar :(
 

DeletedUser

Guest
Grymmaste inställningarna ever :), eftersom det är skola så hinner man inte sitta hela nätterna :( Då har man sitt gulliga nattskydd :). Och moral time based, I call it TW-orgasm :D
 

DeletedUser

Guest
ja har skola men ja sover 12-2 ändå, o de e då ja skickar adel troligen
 

BARONFTW

Member
Reaktionspoäng
0
Vilken fail till ledning. ;)

Kung Carl VI du är en duktig speed spelare men jag håller inte koll på dig på vanliga världar men jag antar väll att du är OK där med men du är inte så bra att du kan säga till en spelare som har flera top 10 acc att han är fail. Tex zenwenx vi är irl kompisar och sysslingar han är en väldigt duktig spelare som jag brukar lira speed med och han är GRYMT bra både som ledare och som spelare. Nenne93 är som jag vet en väldigt bra spelare också. Mig kan du väll ta och kalla noob men kalla inte dom andra i lednigen det för att det är dom inte. Alla dom har bra stats att visa och det kan jag visa dig åt dom via pm om du vill och och jag kan visa mina stats också så kan du kalla mig och dom noobs hur mycket du vill men gör det inte på externa forumet är du snäll. För att om du säger att dom är noobs som dom inte är så kan du få folk som tänkte skicka iväg en ansökan att tänka efter och säga "hmm Kung Carl VI kanske har rätt ledningen kanske är kass" fasst den inte är det och det tycker jag är väldigt dålig stil så du skulle väll kunna låta bli det i fortsättningen.

//Baron
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Kung Carl VI du är en duktig speed spelare men jag håller inte koll på dig på vanliga världar men jag antar väll att du är OK där med men du är inte så bra att du kan säga till en spelare som har flera top 10 acc att han är fail och tex zenwenx vi är irl kompisar och sysslingar han är en väldigt duktig spelare som jag brukar lira speed med och han är GRYMT bra både som ledare och som spelare och nenne93 är som jag vet en väldigt bra spelare också och mig kan du väll ta och kalla noob men kalla inte dom andra i lednigen det för att det är dom inte alla dom har bra stats att visa och det kan jag visa dig åt dom via pm om du vill och och jag kan visa mina stats också så kan du kalla mig och dom noob hur mycket du vill men gör det inte på externa forumet är du snäll, för att om du säger att dom är noobs som dom inte är så kan du få folk som tänkte skicka iväg en ansökan att tänka efter och säga "hmm Kung Carl VI kanske har rätt ledningen kanske är kass" fasst den inte är det och det tycker jag är väldigt dålig stil så du skulle väll kunna låta bli det i fortsättningen.

//Baron

Använd gärna . när du skriver, blir grymt jobbigt att läsa ett så långt inlägg annars ^^
 

DeletedUser

Guest
Rekrytering STÄNGD världen öppnar imorgon.

Tack för allt gött snack gubbar detta kommer bli skit kul :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp