Rykten på v6!

DeletedUser

Guest
Den med mest skolelever kommer antagligen adla mindre och bli lättare byten än förut :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att FTW! Tiltade rätt rejält denna helgen :rolleyes:
 
Senast redigerad av en moderator:

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Ok, ingen vill svara men då postar jag detta, som flera kommer svara på:p

Ryktas att några bad om fred efter vår senaste offensiv:D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att du ahr fel, inte ofta man får en spelare och sluta efter en enda offensiv:rolleyes:

Det där ryktet baserade jag på att det verkade som "en del" spelare i FTW! kört allt off på samma spelare ifrån sitt egna och kökonto - O det klassade jag som en rätt ordentlig tilt -

Men det var nog bara ett rykte :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Det där ryktet baserade jag på att det verkade som "en del" spelare i FTW! kört allt off på samma spelare ifrån sitt egna och kökonto - O det klassade jag som en rätt ordentlig tilt -

Men det var nog bara ett rykte :rolleyes:

"På senare tid, då pokerspel har fått allt större utbreddning, relaterar man oftast ordet tilt till just poker. I dessa sammanhang används det för att beskriva en spelare som anser sig ha förlorat många marker/pengar/potter p.g.a. otur och/eller rentav dåligt spel, vilket leder till att spelaren gör dåliga bluffar, kallsvettas, spelar alldeles för aggressivt, eller på annat sätt – medvetet eller omedvetet – förlorar." (encyklopedin)


Svenska språket är olika över hela världen och förändras med nya influenser eftersom de dyker upp - I malmöområdet vill jag nog omnämna "att tilta" som en rätt vanlig ordfras och den handlar om just direkt avgörande misstag -

Tex att alla i FTW! skickar all off på en spelare, inklusive ifrån de man köar, vore en rätt fet tilt inom tw - men som sagt var det nog bara ett rykte.. :rolleyes:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tex att alla i FTW! skickar all off på en spelare, inklusive ifrån de man köar, vore en rätt fet tilt inom tw - men som sagt var det nog bara ett rykte.. :rolleyes:

Ja, tänk vad smidigt och bra det hade varit att kunna skylla på ett regelbrott, istället för att tacka för en god rond och resa sig inför nästa.
 
Topp