Ecalos 30%!

DeletedUser

Guest
Nice jobbat :) Fria nu ut och sup er fulla på en barn eller något dylikt. Sen så råkar ni glömma var ni bor *Mystiskt leende*:rolleyes:
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Sammanräknat kontrollerar Ecalos Chaos och ÖL över 50%(53,8%) av Värld 4 något som de tre ledande stammarna i övriga världar inte ens är i närheten av.


Då kan man tolka detta som om det är fler aktiva spelare som gillar att kriga mycket, och att dom spelarna inte gillar dom stammarna som leder. Och dom mindre stammarna kanset inte är så pass små igentligen...

Många frågor växer den texten, får se om det kan finnas lika många svar!
 

DeletedUser

Guest
Gemensam skål för Ecalos (saft/vatten för minderåriga) , bästa stammen någonsin och bästa stammen som någonsin kommer finnas!
Inte bara en galet bra ledning utan också de trevligaste, grymmaste, häftigaste medlemmarna.

Jag tror jag älskar er <3

Mvh Odd
 

DeletedUser

Guest
Ecalos krigar ni mot ngn stam eller?
Ser dött ut på v4.. Vinn världen nu
 

DeletedUser

Guest
Hade någon gett oss motstånd hade vi krigat, nu plockar vi bara byar väll?
 

DeletedUser

Guest
För att göra det hela ännu lättare kan ni plocka in dem i eran stam =)
 

DeletedUser

Guest
För att göra det hela ännu lättare kan ni plocka in dem i eran stam =)

Inte vi som tycker om dem ;)

Sen säger jag: Hellre merga ihop en stor, rolig och skicklig stam som sen krigar mot väldigt många fiender än att massinvita redan från början för att sedan kriga lite då och då mot (jätte)små stammar ;)


Vilket är ditt riktiga nick? Ser dig skriva så mycket skit hela tiden, men du vågar inte ha ditt riktiga? Eller du kanske inte spelar? Vem är du då att hacka ner på en stam, vilken som helst, även om den stammen du hackar ner på kan ta det?

Man skulle vilja säga så mycket ont om sådana saker som du, men de inläggen där man skriver minsta lilla illa om någon tas bort eller så blir man varnad, så det gör jag inte.

Edit: rättade till några småfel.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp