KILT vs Crow

Simon9407

Member
Reaktionspoäng
0
Nya stats :

Side 1:
Tribes: KILT
Players:

Side 2:
Tribes: Crow
Players:

Timeframe: 07/02/2009 00:00:00till08/02/2009 20:25:35

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 85
Sida 2: 38
Skillnad: 47

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 80
Sida 2: 20
Skillnad: 60

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 776,322
Sida 2: 321,590
Skillnad: 454,732

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 734,010
Sida 2: 184,135
Skillnad: 549,875

image.php



Måste faktiskt säga att KILT har börjat väldigt bra (Y) Men vi får se hur det artar sig ;)
 

DeletedUser

Guest
men eftersom det var KILT som skickade krigsförklarningen så är det ju nästan självklart att de tar ledningen...
lycka till
 

DeletedUser

Guest
hygglig offensiv, kanske inte samma resultat som [rs] inledande offensiv mot KACM, men ändå bra

men att crow har lyckat ta 20 byar efter att ha blivat tagna på sängen är inte helt fel (om de nu blev tagna på sängen)
 

DeletedUser

Guest
Nej, det är faktiskt mer än vad iallafall jag trodde att de skulle ha lyckats ta nu i början.

Så detta kan nog kanske bli spännande när(om);) de väl kommer igång.
 

DeletedUser

Guest
Katthua, talar du som diplomat för din stam eller är det helt okey for dom att du gapar över hela forumet vilka allierade är och sen att du dessutom eventuellt erbjuder CROW hjälp i kriget. Tänk på vad du säger innan du gapar om sånt du inte bör säga.

hehe, håller med dig... Folk blev skjutna i Vilda västern för bra mycket mindre felsteg.. ;)
 

DeletedUser

Guest
hygglig offensiv, kanske inte samma resultat som [rs] inledande offensiv mot KACM, men ändå bra

men att crow har lyckat ta 20 byar efter att ha blivat tagna på sängen är inte helt fel (om de nu blev tagna på sängen)

Dom har mest tatt tbx byar vi tog från dom i början. Och tagit några som låg mitt i smeten
 

DeletedUser

Guest
oftast onödigt att deffa upp byar om muren ligger på noll
 

DeletedUser

Guest
Du ageby tycker inte du vi ska hjälpa Crow??? Då vinner ju dom:D Vi äger ju k45 och k46 då kan vi ju äga k44 också.

Öh... Är detta ett skämt eller? Måste vara nå'n annan värld du pratar om för inte f-n äger HT "vår" kontinent iaf...

håller på Crow. Stackars KILT kommer ryka som flugor om HT tänker stoppa ett finger med i kriget. Synd att vi måste avsluta vårt krig mot KAOS. Men efter det kanske vi hjälper Crow eftersom vi är allianser. In your face KILT

Detta måste vara det roligaste jag läst någonsin! Var det tillfälligt hjärnsläpp som fick dig att skriva detta eller ren idioti? :D
 

DeletedUser

Guest
Hmm dom har inte bett om hjälp och vi kanske inte ens ska hjälpa dom. Upp till ledarna. Menar bara att vi skulle växa om vi hjälpte till. SÅ nån av stammarna förlorar påäng och vi stiger. Då går vi om den stammen som förlorat+ kanske en till eftersom vi hjälpt till och adlat.

(Bara för att vara lite O.T då jag inte orkar dra upp en helt ny tråd om en så här liten crap grej).

Ja, ni i HT tycker ju om att gå in i andras krig och leva på deras grovgöra. *asg*
Vad gäller "kriget" med KAOS så är det inget krig utan krigsförklaring. Det som hänt är att ni har attackerat mig i rent expansions syfte.
*applåder som faen*
 

DeletedUser

Guest
Crow

Det känns som om man underskattar Crow.
Crow är en stam med många duktiga spelare o ledningen lägger ner fruktansvärt mycket tid på krigsplanering o stategi för att vi vanliga "stam bönder" ska klara oss så bra som möjligt utan större förluster.
Jag tycker även att eftersom Kilt förklarade krig mot oss o vi blev överrumplade så har vi klarat oss väldigt bra.
Vi hade nästan precis klivit ur ett krig som vi klarade oss hyfsat bra på(dock med förluster) och sedan blev vi i krig med SS o blerot(ännu mer förluster).
Kilt kanske lyckas med att ta våra byar.
Men vår underbara stamkänsla kan de
aldrig ta!
LÄNGE LEVE CROW!!!
user_image.php
 

DeletedUser

Guest
Jag vet inte om jag kan avslöja det.
Vi är inte helt klara med det kriget än.
 

DeletedUser

Guest
jag har en stark känsla av att det kriget dog när kilt attackerade...:p
 

DeletedUser

Guest
Nyaste statsen

Side 1:
Tribes: KILT
Players:

Side 2:
Tribes: Crow
Players:

Timeframe: 07/02/2009 00:00:00till09/02/2009 20:42:08

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 125
Sida 2: 55
Skillnad: 70

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 119
Sida 2: 25
Skillnad: 94

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,132,641
Sida 2: 428,492
Skillnad: 704,149

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,082,949
Sida 2: 231,038
Skillnad: 851,911

image.php
 

DeletedUser

Guest
Vi startade krigsförklaringen 07-02-09, 01:30. Alltså på en tidig lördag.
Det har nu snart gått 3 dagar (Om ca 4h) och ännu inga fronter uppdeffade? :confused:
Nog kan ni ha blivit överrumplade men så lång tid ska det inte ta.

Vi behöver inte påminna dom om det. Håll allt snack för oss själva
 
Topp