Corian vs VVV

Vilka tror du kommer att vinna ?

  • VVV

    Röster: 77 57,5%
  • Corian

    Röster: 57 42,5%

  • Totalt antal röstare
    134
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Nån involverad som vill ge en kommentar om hur kriget fortskrider?:rolleyes:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Side 1: VVV VVVII

Side 2: Corian

Timeframe: Förra veckan

Totala erövringar:

Sida 1: 545
Sida 2: 232
Skillnad: 313

image.php


Totala Erövringar mot den motsatta sidan:

Sida 1: 123
Sida 2: 35
Skillnad: 88

image.php


Poäng värde av totalt övertagna byar:

Sida 1: 3,813,591
Sida 2: 2,178,340
Skillnad: 1,635,251

image.php


Poäng värde av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 987,407
Sida 2: 358,554
Skillnad: 628,853

image.php



de kan ju ha gått bättre
 

DeletedUser

Guest
Knugen har ju allt sitt deff där jag anfaller så det kan omöjligen vara alltför svårt för er :p

(notera måttet med ironin)
 

henken

Active Member
Reaktionspoäng
0
Side 1: VVVII VVV NIF NIFIII NIF IV NIF II

Side 2: Corian H-K-C Dragon

Timeframe: 07/11/2008 00:00:00till16/11/2008 15:00:00

Totala erövringar:

Sida 1: 1,276
Sida 2: 402
Skillnad: 874

image.php


Totala Erövringar mot den motsatta sidan:

Sida 1: 191
Sida 2: 57
Skillnad: 134

image.php


Poäng värde av totalt övertagna byar:

Sida 1: 7,931,294
Sida 2: 3,209,238
Skillnad: 4,722,056

image.php


Poäng värde av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,507,076
Sida 2: 542,478
Skillnad: 964,598

image.php
 

DeletedUser

Guest
detta krig handlar väl mest om att ta FI på våran sida om FRED? är en bit att hoppa för att få många lyckade resultat

sen då om corian har 200 byar på VVV sidan och VVV har 20 byar på corians sida så blir ju antalet tagna byar som dom blir

eller är jag helt ute och cyklar?
 

Fanax

Member
Reaktionspoäng
0
Jag vet inte vad jag ska säga, Om jag ska vara ärlig så tycker jag inte att corian borde krigsförklara eftersom de var själv med och sa till FRED att lämna över de flyktingarna de tog in och nu har de själv tagit in om Corian anser att de är inte flyktingar så borde man säga till Corian att kolla tw-stats och hur mnga stambyte han har gjrot och vilken stam han var med innan. Det var fel men de är deras beslut och de står fast vid det och det är bra beslut!
Jag tror nog att Corian vinner MEN det blir ett onödigt krig! Men Det här spelet går ut på att kriga eller hur? Då vill man ha krig och då säger jag fortsätt med det!
 

DeletedUser

Guest
LOl på dig:D

"Kriget" tog slut igår, Eller var det i förgår? ajja slut är det iaf och VVV "vann":rolleyes:
 

Maxit

Member
Reaktionspoäng
0
Jag vet inte vad jag ska säga, Om jag ska vara ärlig så tycker jag inte att corian borde krigsförklara eftersom de var själv med och sa till FRED att lämna över de flyktingarna de tog in och nu har de själv tagit in om Corian anser att de är inte flyktingar så borde man säga till Corian att kolla tw-stats och hur mnga stambyte han har gjrot och vilken stam han var med innan. Det var fel men de är deras beslut och de står fast vid det och det är bra beslut!
Jag tror nog att Corian vinner MEN det blir ett onödigt krig! Men Det här spelet går ut på att kriga eller hur? Då vill man ha krig och då säger jag fortsätt med det!

det så kallade "kriget" tog som sagt slut igår.
 

DeletedUser

Guest
Corian är patetiska. Dem anklagar Fredskåren för att ta in flyktingar när dem själv gör samma sak.
Vet inte hur många gånger medlemmar från NWCW gått till Corian under kriget mot Fred.
Och tydligen har dem gjort så mot andra stammar oxå. ;)
 

DeletedUser

Guest
Corian är patetiska. Dem anklagar Fredskåren för att ta in flyktingar när dem själv gör samma sak.
Vet inte hur många gånger medlemmar från NWCW gått till Corian under kriget mot Fred.
Och tydligen har dem gjort så mot andra stammar oxå. ;)

Efter Andurans frånfall från stammen har Corian gått från bra till skitdåligt.
Bevisligen var det Anduran som var Corian. De efterträdande ledarna för Corian har kört hela stammen genom en påse hundskit och deras förmåga att leda stammen framåt har mer eller mindre varit värdelöst.
De spelare i Corian som gjort/gör heder för Corian får idag sitta och undra varför Corians f.d. storhet numera är en torkad skit på ett toalettpapper.
Antar att det har med umgänget att göra... Flugor dras ju till skit.
Heder för Anduran, All heder för Anduran, jag lider med honom om han behöver se vad ni gjort med stammen. Skäms på er.

Till VVV kan man bara säga... Bra jobbat, ni visade vägglössen vart skåpet skall stå.
 

Maxit

Member
Reaktionspoäng
0
Jahopp då va vi igång igen.. dom bad om iap fick det sedan anföll ändå.

finns det något annat att säga än "Bring It"`?
 

DeletedUser

Guest
Jahopp då va vi igång igen.. dom bad om iap fick det sedan anföll ändå.

finns det något annat att säga än "Bring It"`?

Welcome to the club !!!
Corian gör som vanligt och klarar inte hålla sitt ord eller sina avtal.
Jag är inte förvånad.
 

DeletedUser

Guest
Som så många andra gånger så sägs inte hela sanningen här.

Ni kan igentligen inte påstå att Coriander brytit IAPn.
Och kom inte och säg något annat när jag har bevis. Ta det isåfall på PM med mig.


Deus du som tyckte att Coriander hade ändrat sig?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp