Vad minns du bäst från V8?

DeletedUser

Guest
Mudde jag blev adlad:D

Och så kommer jag ihåg när du skickade allt ditt of och deff på jon.gigi, när han spelade på v.8:D

Han fick något med 100 mille i obf för det:D du hade 8 mille han 90k!!

Det var nog det ända mudde.

Ha det så bra//

Vad exakt pratar du om nu?

Det jag minns från V8 är väl sommaren 09, precis innan kriget mellan ID(då NWO) & UrbanT - när världen var som mest levande. Efterkrigstiden mynnade ju senare ut i en överlägsen del UrbanT/TRASH/WTRASH/IGS som mestadels krigade mot barbs.
 

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
Barbsen var starka och många till antal:(

av någon konstig anledning så ökades dem hela tiden förstår inte hur.. Skickar attacker på en spelare o när man vaknar på morgonen så får man rapporter om att man skickat på en bb by :(
jevla barbarer som tar alla byar
 

DeletedUser

Guest
Vad exakt pratar du om nu?

Det jag minns från V8 är väl sommaren 09, precis innan kriget mellan ID(då NWO) & UrbanT - när världen var som mest levande. Efterkrigstiden mynnade ju senare ut i en överlägsen del UrbanT/TRASH/WTRASH/IGS som mestadels krigade mot barbs.

Ja den sommarn var rolig! Roligaste kriget jag gjort iaf :):)
 

Byhövdingen

Member
Reaktionspoäng
0
minns när jag kollade stammen på kart verktyget och blev jätteglad att vi syntes bra på kartan och såg riktigt stora ut, sedan råkade jag skriva in urbanT..då kändes man inte lika stor längre :(
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
minns starten på v8. Det måste varit den roligaste och mest intensiva starten jag har varit med om.
 

DeletedUser

Guest
+1




Spankytime hehe, får la se om vi blir detsamma i framtiden på samma by antal elr du får ha mera denna gång, får la se om det blir spank igen dock hoppas jag på att det blir en återförening nån gång, som vän elr fiende:)

Personligen hoppas jag att det sker på samma sida ;)
 

siddis

New Member
Reaktionspoäng
0
Det jag minns bäst var nog både Narr och 1% tiden och sen den tiden jag spelade med IGS. Det var fantastiskt :)
 
Topp