Horestrøk i vest!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Man kanske ska börja för att göra livet surt för dessa j*vla norrmän?
 

killah clown

New Member
Reaktionspoäng
0
Översättning tack.
Jag blir snurrig av att läsa texten, kanske är det för att jag inte förstår eller så är det för att det bara står en massa skitsnack ej värt att läsa.

Jag hoppas att ni förstår att denna handling kommer att ge er problem, stora problem förr eller senare.

Killah ClowN
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Asså ni blir ju bara jobbigare och jobbigare för varje dag. Jag och de flesta andra skiter fullständigt i vilka ni är och jag tvivlar inte en sekund på att majoriteten av er har slutat spela på v10 .se inom två månader pga att ni blir farmade och adlade av spelare som i svenska ögon anses som mediokra.

Kan ni inte bara lägga ner allt skryt om hur bra ni er och sluta skämma ut er?
Det skulle spara er tid så ni kan fokusera på att bygga upp era byar så de faller oss tribalwarsspelare i smaken istället för att kladda ner forumet dag ut och dag in.

Sen när lärde lemon sig spela TW ? :rolleyes:


Lycka till alla små norrbaggar , ni vet väl att de bara kmr bli att jag pwnar alla norrmän precis som på .no v2 ? :D
 

DeletedUser

Guest
undrar om ni är lika bra på tw som ni är stora i käften.. ? :) GL vi möts säkert.:D
 

DeletedUser

Guest
Tomahax....jag får föreslå att ni låser tråden innan ni säger för mycket, skrytet har kommit och det kommer stanna antagligen.
 

DeletedUser

Guest
Humor og Ironi folkens. Tydeligvis to ord som IKKe eksisterer i Sverige.

Prøv å les teksten ut i fra en Hore's perspektiv. Så ser dere kanskje humoren i det.
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Ni har nu presenterat er och för att förhindra att tråden går mer Off-topic än vad den redan gjort så blir här ett Geschlossen.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp